.fattig som en kyrkråtta.

misären breder ut sej när man på löningsdagens kväll inser att man ligger - 30 kronor på kontot. Hur fan gick det till, jag som tyckte att jag hade tagit mej i kragen och inte shoppat så mycket, men visst damp det in en del räkningar det gjorde det och visst beställde jag en hel del...men inte så mycket....iiihh.
någon konstig avstäming på elen som jag trodde det var slut på efter installering av nån digital mätare så att det kan se allt i sina datorer, men det stämde visst inte det heller.

nu sitter man här och det suger i shoppingtarmen men det kan säkert vara sunt för mej att inte ha pengar, igentligen vill jag leva på lite pengar, el. lära mej att göra det. När man tänker tillbaka så fattar jag inte hur jag klarade mej förr..flyttade hemifrån vid 16 års ålder på enbart studiebidrag, helt sjukt. Inte för att man åt så värst mycket men jag förstår ändå inte, är detta ett tecken på ålderdom? känns inte bra med den tanken.

lilla b har lärt sej att gå utmed möbler nu 7 månader gammal, han är galen men jag gillar´t, han är min shimpansunge och den bästa.

image13

Kommentarer
Postat av: Frida

Shit, det däring minuset på kontot känner man ju igen.
INTE roligt.

2007-09-02 @ 10:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0