.fem myggbett i pannan.

image8

iband så hänger inte hjärnan med, el. egentligen så är det ju inte ibland.
det är nästan jämt.
Även om tillvaron inte infylls av så speciellt mycket aktiviteter för hjärnan så finns minnet oftast inte där.
jag hade helt glömt att jag hade en blogg, knas.
inte för att det är hela min värld men...

Regn
livet känns ganska vått när det är regn, jag gillar regn det är så mysig att gå promenader i ösregn, man är ensam och det harmoniska med droppande gör mig lugn och jag rensar min kropp som regnet rensar luften.

köpte ett till par hängselbyxor från moonkidswear förut men dessa är blå. b. blev så fin  i dem. den här månaden i(nte för att det gått så himla långt) har jag kunnat tygla mej på et helt annat sätt. Jag har inte kännt det enorma behovet av att köpa saker hela tiden. känns skönt. 
image9
. i love you.

min söta lilla unge har fått fem myggbett i ansiktet, de har smittit in till han på natten och smakat på han. Jag förstår att de tycker om han men lilla vännen vad det ser ajaj ut, hoppas det inte kliar för mycket bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0