nu är det jul igen, jubibibibijul igen!

image47


det rullar på och jag och uppdatera saker funkar liksom inte så bra.
har börjat jobba efter 4 långa veckors intro, och det känns skönt att allt börjar bli normalt. Jag jobbar 80% så det är ganska korta turer och färre dar så det känns ganska skapligt men visst längtar man hem till sin lilla fis ibland.

nu är det jul igen....jubibibijul igen!
var och stressade runt på stan i dag med bo, vi letade klappar till lite folk och pressnet till linda och "junior" vi hittade bra som fan tyckte jag iallafall men det kan jag inte skriva här ifall hon spanar...:P

jag har suttit och funderat i dag på hur mycket det är vi får i retroaktvit nu i december...man kan ju hoppas på några tusenlappar men det blir nog inte så mycket...ja fan jag känner att mitt huvud är helt tomt...jag har lkliskom ingenting att verätta fast jag inte skrivit på flera månader typ...ja så är det nr livet är fattigt , då är det händelsefritt!!
image48
.världens bästa unge, boris 10 månader.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hello! Synd att vi inte hann ses innan nu ju =( men vi kanske kan ses nåt nästa helg när jag kommer hem? Om det passar =) Jag slår en signal i början av veckan så du får veta hur jag sköter mig första skoldan haha...puss o kram!

2008-01-19 @ 10:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0