.ångesten kommer krypande och knackar snart på min dörr.


image2

min man hälde för ett timme sen upp kaffe till mej, det är kallt och mjälken har liksom flyttit upp till ytan på nått konstigt sätt.
min son som om några dagar blir sex månader vill tydligen ha all uppmärksamhet som går att ta av mej [tar en klunk av det isande kaffet] jag sitter här i mitt stökiga sovrum och tror att jag har fått nån jävla inflammation i musklerna i ryggen, troligtvis på grund av allt bärande på sonen. Det är fullt av leksaker i hela sängen, men jag kan inte skylla på boris, det var ju jag som fick för mej att han skulle tycka att det var jättekul att vara där några minuter om det var leksaker överallt, men så fel man kan ha.
det värker i min rygg, man kanske ska gå till doktorn? känns som att det kanske inte är så bra att gå med nått som säkerligen blir värre av att man belastar det ännu mer...
jag känner oron i min kropp över att jag är så otroligt oekonomisk och att jag troligtvis nu innan lön tillochmed innan barnbidraget säkert har använt mej av de så kallade pengarna som man inte har, varför blir det alltid så att man lever över sina tillgångar?
och jag som gått ner i föräldrardar den här månaden hur ska jagh klara det, ångsten är mycket nära och kommer nog besöka mej typ den tjugofemte när jag ser hur mycket pengar jag inte kan göra av med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0