.onödigt stuff.

Brukar du:
Titta på dig själv i spegeln?
ofta och gärna.
Gnälla? mycket inför min man, tyvärr jag jobbar på att bli bättre.
Skrika? ja när jag blir arg saå skriker jag hysteriskt. Sova? blir nog lite för lite förtillfället.
Ha ångest?
det är ett vardagligt inslag i min tillvaro.
Ta mediciner du inte borde ta? nej
Vilja dö? nej inte det heller, inte just nu iallafall.
Drömma mardrömmar?
mycket ofta.
Drömma sexdrömmar? ja
Ta droger? har hänt några gånger minsann.
Försöka vara annorlunda? man är den man är, jag brukar inte pjåka mej.
Klä dig i svart? jo ibland så.
Gå i kyrkan? nej helst inte
Gå i skolan? nej, det är slut på det.
Röka? nej, slutade nyår 04 men feströker.
Ljuga? inte ofta
Hata? ja visst hatar man en del det gör jag.
Lita på folk?
ibland är jag alldelses för godtrogen och sväljer allt, hana skärp dej brukar jag säja.

Vem:
Saknar du?
min bästa vän, min hund rexie som är i himlen. tänker på han varje dag.
Vill du döda? den måste jag fundera lite på....
Rörde dig sist? rörde...vad det nu menas med det, det var nog min man.
Vill du slå? mej själv för att jag är så dum..
Kysste dig sist?
min älskade man.
Vill du kittla? min son.
Kramade dig sist? min son.
Vill du prata med? jobert. nu nu nu.....
Skrek du på sist? min man....alldesles för ofta, förlåt min älskade..
Vill du vara som? nån stark kvinlig förebild kommer inte på nån just nu, men nån som står upp feör sej själv ( inte för att inte jag gör det) och kämpar mer än vad jag gör. Någon med bra karaktär för min är så usel, nån som får saker att hända lite fortare än mej.
Sårade dig sist? johanna...tyvärr...
Vill du bli galet full med? just nu inte alls men var det nyss med en underbar människa jos!
Gjorde dig riktigt glad sist? min man, min son, jos.
Fick du sms från senast? oj....händer väldigt sällan.
Ringde dig senast? mama.
Är vackrast på jorden? min son.
Älskar du mest? .min familj.

Har du:
För många vänner?
nej absolut inte.
Förföljesemani? aldrig kännt nån dragelse.
Tvångstankar?
inte det heller.
Någon annan psykisk sjukdom? det kanske finnns nån lite farbror där i bakhuvet...hm...
Någon fysisk sjukdom? pain in my back.
Någon skada? ständigt skoskav.
Färgat håret? alldelse för många gånger, men förnyelse livar upp.
Brutit några ben? nej
Några piercings? en medusa, navel och töjningar i öronen.
Några tatueringar? tre.
Egen dator? ja
Bra självförtroende? ja.
Kysst någon? en del.
Sagt jag älskar dig till någon idag? nej det har jag inte.
Bjudit ut någon? inte det heller, mycket nej blir det visst märker jag.
Varit kär? ja
Dumpat någon? ja
Stulit någonting? ja, (nu blev det mycket ja istället) faktiskt inte bara något utan mycket.
Lämnat landet? inte ofta men det har hänt.
Rymt hemifrån? jo minsann.
Tuttat eld på något? nja....jag tror inte det.
Gjort något olagligt? ja massor.

Hur:
Går du?
harmoniskt
Springer du? fy vad jobbigt, vart flåsig bara av tanken.
Svarar du i telefonen? jo...det måste man.
Fördriver du tiden? med min familj o vänner.
Mycket pengar har du? alltid för lite.
Tjänar du pengar? ja, just nu mamaledig men annars rullar stålarna in, man jobbar ju kommunalt så snart är man väll miljonär.
Ofta bäddar du sängen? ja annars mår jag dåligt
Ofta diskar du? nästan aldrig det sköter min man.
Ofta städar du? några gånger i veckan.
Många stör du dig på? jag vet faktiskt inte just nu min hjärna känns lite tom..
Ofta träffar du familjen? ja

Tror du:
Att du kommer bli något?
ja, är rätt nöjd som det är nu men klättra högre är ju nått som kan vara en bra strävan för att kunna bli bättre på det man gör.
På Gud? nej och kommer aldrig att göra.
På rymdvarelser? kanske
Att folk tycker om dig? snäll men ibland är jag lite för oblyg vet jag att en del tycker.
På ett liv efter detta? nu blev det så där svårt igen...
Att fiskar kan tänka? jo det är klart men inte så långt.
Att du kommer leva länge? ja om man får som man vill.

Välj:
Katt eller hund?
hund
Vitt eller svart? vitt
Varmt eller kallt? kallt.
Vatten eller land? Land
Telefon eller internet? internet, har ett starkt beroende
Musik eller tystnad? musik, det kan man inte leva utan.
Bok eller film? absolut bok.


Kommentarer
Postat av: mia

rolig ide....snodde det;-)
Kram

2007-08-06 @ 20:16:00
URL: http://viramia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0