ensam hemma 2

image36
15 oktober 2007 11:52 pip.



ensam hemma, boris och min söta man är på öppna föskolan och playar. jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Det är ju skönt att vara ensam men sen då...vad händer liskom. Jag har inte riktigt kommit till den punkten än:)
var hos mammi igår, boris och jag. Det var mysigtvi typ bara pratade om allt och kom in på gamla minnen från förr och allt skit, blev lite jobbigt i hjärtat men det måste nog bli det för att man ska kunna lkeva med det. fattar ibland inte än hur det var, hur sjuk det var. Att folk inte såg, att ingen förstod, att vuxna kan vara så elaka mot ett litet barn.
jag kommer iallafall ha falkögon när det gäller boris i skolan.
jaja skitsamma nu.

har ätit en banan, känner astt jag ska laga nån mat kanske till sde kommer hem, men de finns typ bara 500 paket köttfärs ifrysen, jag vill typ ha nått annat...

jag undrar om det blir nått norge? hoppas som fan, bara jag får svar snart så man vet lite.
det kanske blir norge en vecka eller nått om vi inte hittar billiga biljetter hem, ska bli så mysigt du och jag pullan och så lillfisen bo!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0