Index = 0

image14

 




it nu har det gått så här lång tid igen och det har väll hänt massa men hur ska jag komma ihåg det.....mitt huvud är inte direkt en faktabank...jag har minumalt med utrymme känns det som. Jag tror jag behöver aktivera mej mer, så snart blir det nog bättre när jag börjar jobba..iihh..
det är snart det jobbet alltså...5 november börjar jag. Känns bra men lite skumt. Hur ska jag klara mej utan min plutt hela dagarn...? första månaden ska jag har intro för att de startar upp nya våningar och så ja ska man väll bli mer tajta i arbetsgrupperna och så det känns bra men iallafall då ska jag jobba 8-17...RAKA VECKOR!!!! känns helt sjukt jag kommer inte se boris nånting typ. jag är inte van vid raka veckor det känns konstig men det är ju som sagt bara en månad så man överlever nog det med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0