lite av vad som hänt i bilder, med lite text.



den sneaste typ veckan har vi varit och handlat på willys, boris tycker dewt är jättekul att sittat i kundvagnen och leka med den där grejen som man sätter ihop vagnarena med. Han vill gärna ha den i munnen men det tycker inte han mama och pappi. Det blev ganska mycket mat så jag blev pank, vilket inte känns bra för nästkommande veckas resa till norge.. sen har lilla b och mama alltså jag varit på badhuset med Julia och hennes mamma Sissan. Det var mycket roligt, boris var som en liten fisk men han ville inte få vatten i munnen men fick låna Julias simpuffar och då gick det lite bättre och han låg och flött på rygg såg skitskönt ut. Vi har busat i källaren, för vi måste gå dit ofta 'för jag glömmer jämt massa saker i vagnen...iihh hoppas ingen i mitt hus läser det här för då vet de..iihh...
öppna förskolan var nog förra veckan och bilden är från gången innan men iallafall...boris tycker det är jätte roligt där vi går till Fenix, sången är nog nästan roligast. Det är kul att gå dit man behöver inte tänka så mycket det är bara att slappa och det gillar ju jag och det där med att tänka vet ju alla som känner mej redan att det inte funkar så bra....Sen lev boris jättesjuk el barn blir ju jättesjuka men detr var inte kul. 40 graders feber och blä bara varade typ 5 dagar sen var han allert igen!
Familjen har ockås varit i skogen och plockat trattkantareller som nu ligger i hela köket och ska torkas....oohh och det tar så lång tid...men men det är godare med torkad och så har vi massa svamp i frysen från förra året så...
boris blev så trött så han somnade på pappas rygg. boris mormor och morfar var också med i skogen sen åkte vi dtill dem och fick jätte god fisksoppa och asastark chokladmouse men det var mysigt. det är typ vad som har hänt senaste veckan tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0