norge here we come!

image38

imorgon bär det av, 6.30 går tåget.
känns ju sååå pep att gå upp typ 5 eller kankse 4.30 för jag vet attc jag behöver hundra år på mej på morgonen för att inte bli super stressad och nu när jag ska ha med mej lilla b så måste man ju verkligen vara ute i god tid men ska ju inte bli förvånad om det blir tjafs bara för att man ska iväg..

känns såsåsåsåså..jävla kul att åka har längat länge nu...

<3

idag när jag skulle fixa det sista typ som igentligen var allt...så glömde jag och jos typ allt...och jag fastnade på hm fast vi inte änns skulle vara där..jag köpte en jacka super goodie! så att jag inte blåser bort bland gesrarna höll jag på att säja men fjårdarna menade jag juh:)

världens bästa mamma ska hämta mej, bo och jos och skjusa ner oss till tåget imorgonbitti så nu ska jag gå och bada.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0