shoppat lite för ovanlighetensskull...

varit och glott lite på internet och shoppade lite till lilla b. Vet inte än om det ska bli julklapp eller inte. får se hur stort det är först men känner jag mej själv så blier det nog svårt men jag ska försöka stå imot:)


var innne på min favvoblogg förut och blir alltid så inspirerad, den är om barnrum så nu funderaR jag på att måla i boris rum...jag vill även måla i vardagsrummet och sovrummet men min kära man är inte så sugen på det.. oiförsej så vet jag inte hur sugen hyresvädrden är på det heller funderar på att ringa och fråga. Han som är områdes blabla vad det nu heter verkar väldigt sjyst så det kanske skulle vara ok!! jag vill ha brunt och vitt i sovrummet. Väggen som sängen står i mot ska vara brun ocn resten vitt!
I vardagasrummet vill jag ockås ha vitt och typ nån vägg målning som gärna för innehålla orange, gillar orange super mycket!! men jag har inte riktigt kommit på hur jag vill ha det än men det finns ju tid ..väldigt mycket tid för det där med en tjock plånbok är ju inte min grej:) så det lär nog dröja men jman kan ju ta ett rum i taget så blir man inte förgiftad heller:)

boris rum ska iallafall vara gult brunt och orange tror jag och vitt då möblerna ska vara vita det gillar jag med undantag för några  typ om han skulle ha eget bord och stolar säjer vi så kan de vara i nån annan färg typ!

image33
typ nått sånt här på väggen hos boris kanske.




jag vill ha  en gammaldags utdragssäng till honom sen med en jättefin sänghimmel som jag hittat som jag tänkte att jag kanske kann sy för annars så kostar den väll typ 2000 :- eller nått.

image34

image35

ja just nu sitter jag och stickar en mössa till bo ko den är grå och vi får väll se när och om den blir färdig!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0